quipuskennel

Alla inlägg den 8 september 2021

Av Quipus - 8 september 2021 20:24

Hämtade husse på tåget, körde hem. Sedan iväg igen, för att handla med Maggan. Klockan 14 hade jag bestämt med Jeanette att jag skulle komma ut och möta Fia. Fia är en svart/vit tik som bor hos fodervärd. Vi planerar att para henne nästa löp och jag ville kolla in henne lite mer för att kunna bestämma vilken hane det blir. Vi har ju några att välja mellan...

Fia var mycket välskött, som jag förväntade mig. Pigg och fräsch är hon. Ska bli spännande med en kull efter henne. Nu väntar vi bara på löpet.....

Träffade söta Svea också, så klart. Vild som en virvelvind är hon, tokan.

Annars har det inte hänt något särskilt idag. Klippt klorna på katten Elvis. Husse har gjort ett krypin till katterna. Han har gjort en liten platå till hundarna till framsidan, bestående av en träskiva som han fäste ovanpå ett däck. Flera av dom satte genast igång att gnaga på den...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards