quipuskennel

Alla inlägg den 7 september 2021

Av Quipus - 7 september 2021 23:15

Fick en hälsning från Crees syster Vilda. Hon har haft en spännande sommar med massa resor. Fick 3 foton

     

Av Quipus - 7 september 2021 22:35

Matte lämnade av husse vid tåget imorse. Jag och Vittra åkte med i bilen. För min del är det så att matte har sådan separationsångest så hon måste ha mig med överallt. Tror jag... Eller om det är tvärtom? Det kvittar, vi åkte till Svanseholm. Förra gången vi var där kunde matte inte gå särskilt långt. Hon fick astma och valde att gå tillbaka till bilen igen. Nu har hon fått ny medicin, så det var ett litet experiment. Och vi kom runt hela rundan!!! Matte var överlycklig! Jag var också glad, för där kom hundar som jag vrålskällde på. Vittra gick tyst och såg lite högfärdig ut. Jag har så mycket att göra... Följa med matte överallt, jaga bort alla främmande hundar, skälla. Borde få löneförhöjning...


Cosmo

 

 

Av Quipus - 7 september 2021 19:43

Har inte haft tid, ork och lust att göra vid foton. Men nu kommer några från 20210829.


Timjan, tik som ägs av annan kennel. Hon är här för att vi ska se om miljöombytet kan få igång ett efterlängtat löp

 


Raqqa, vår ena nya valp

 


Dali, som älskar att bli fotograferad. Kommer jag ut med kameran, poserar han villigt. 

   


Karlos, vår underbara "gubbe"

 


Slända, gillar också att bli fotograferad

   


Så vår söte nya hane; Panda

   





Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards