quipuskennel

Direktlänk till inlägg 30 september 2021

Pixi hos doktorn

Av Quipus - 30 september 2021 19:56

Körde Pixi till Tobias. Något krånglar så motorlampan lyser, troligen något med tomgången. Bromsarna låter illa, så matte nästan skäms att köra för folk tittar. Alltså får matte vara utan bil några dagar. Transport av husse till Skurup får ligga på annans lott, i detta fallet Lotta. 

Vi har inte velat vara ute mycket idag. Det har kommit mycket regn, fruktansvärt äckligt.

Matte har mest legat idag. Hon säger att det känns som att hon har huvudvärk i hela kroppen. Det var likadant igår. Plus att hon grubblar och har ångest för lite allt möjligt. Lägg därtill människor som jagar henne och vill att hon ska lösa deras problem. Nä, jag får nog börja göra som min mamma Vittra och börja bita alla dumma människor. Kanske tar jag min systerdotter Drobna med i det företaget. Vi samarbetar mycket bra.

Nu har vi fått kvällsmat och blivit utsläppta igen. Dags för husses och mattes mat. Det blir ägg, bacon och pommes frites.


Raqqa


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Onsdag 15 maj 22:06


Quipus Vittra Minos Atim Wepayowew Vår pensionerade 8-åriga tant... Min ständiga sjuksköterska...     ...

Av Quipus - Tisdag 14 maj 19:32

Kan man verkligen inte välja vilket ombud man vill ha sina paket till?Jag gjorde först en beställning från Temu. Avslutade den beställningen och "råkade" visst hitta ett par prylar till, så det blev en separat beställning till. 2 bekräftelsemail fick...

Av Quipus - Måndag 13 maj 20:35


Fick faktiskt ytterligare ett foto av Ghost häromdagen. På stranden med "storebror"   ...

Av Quipus - Söndag 12 maj 22:30

Alans människor ringde idag. Det verkar gå bra och dom vill att jag ska boka tid för veterinärbesiktning. Jag lovade kontakta min veterinär imorgon, så vi kan lösa detta. Känns underbart!! ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 23:33

Idag blev det Vide och Lucifer som åkte in i duschen. Husse jobbar på.  ...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards